forum kredytowe

Siłownia Międzyzdroje

Testosteron- definiuje męskość, odróżnia samców alfa z tych, jacy im się podporządkowują, dodaje nam pewności siebie i odwagi, poprawia libido. Każdy klient powinien prosić o to, by poziom tegoż hormonu utrzymywać obok siebie na szerokim poziomie. Niezależnie bowiem z dziwnej mody na zniewieściałych facetów przypominających dziewczynki, czy zapewnień, że natomiast nie musimy już walczyć o przetrwanie czy prześcigać się o samice kiedy nasi przodkowie- testosteron bardzo jest nam bardzo potrzebny. Szczególnie jeśli uwzględnimy fakt, że w latach 1940-1990 zaobserwowano spadek niewielkiej wielkości plemników w nasieniu mężczyzn o ponad połowę!

Siłownia Połczyn-Zdrój

Bezpośrednią tego okazją jest niski testosteron, z zmianie przyczyn tegoż zjawiska naukowcy dopatrują się wielu. Jedni mówią, że to produkt wzrastającego odsetku klientów z nadwagą (im więcej tłuszczu, tym statystycznie niższy testosteron), inni wierzą, że to poprzez estrogeny, których wręczamy sobie z zewnątrz. Ja zgodzę się z ostatnimi, którzy za głównego winowajcę mają… stres. Nic tak gdyż nie zaburza naszej gospodarki hormonalnej, jak długie napięcie. Jeżeli jesteś na nie narażony- spokojnie. Tylko się nie stresuj. Odda się spośród ostatnim walczyć. Niniejszy punkt zaproponuje Ciż nie tylko, kiedy się wyluzować, a i kiedy pozostałymi metodami dać sobie większy poziom hormonu męskości.

somatodrol

Obniż kortyzol

To dziś ten niechciany hormon sprawia, że się stresujemy. Reagując na niewielką metę- mobilizuje nas do robienia, motywuje, dodaje siły. Zapewniał naszym przodkom (wraz z adrenaliną) możliwość szybkiej walki lub ucieczki. Niestety obecnie w świętej w grup przypadków martwimy się rzeczami, które nie są zagrożenia bycia, więc mechanizm z zamierzchłych czasów bardziej przeszkadza, niż pomaga. Tymże daleko że długotrwale podniesiony kortyzol powoduje stany zapalne (które to tylko płacą za nowotwory i wady serca- dwie główne przyczyny zgonów w regionach wysoko rozwiniętych), katabolizm (rozpad mięśni), przenoszenie się tłuszczu, czy wywiady ze snem, przemęczenie i drażliwość. I co najgorsze dla gości- konkuruje z swym testosteronem. Dlatego powinieneś się imać jakichś rodzajów (no, może poza heroiną…), aby się wyluzować. Medytacja to bezwzględny numer jeden na liście wyjść na stres. Już 15 minut dziennie po miesiącu da Ci zauważalnie spokojniejszy umysł i dobry sen. Po drugie- ćwiczenia rozciągające. Po trzecie- oglądanie komedii, czytanie dowcipów, czy szerzej mówiąc- śmiech. Kolejny element- samodzielnie wykonany masaż stóp czy łydek. No, chyba że jesteś kogoś, kto ten masaż będzie marzyć Ci pisać 😉 Po piąte- związek z innym człowiekiem. Uściski potężnie redukują stres. Jeszcze dużo działa pocałunek albo seks. Ponadto- słuchanie relaksującej muzyki, czytanie książek, autohipnoza, basen, taniec, zioła uspokajające takie jak melisa czy waleriana (nie, nie są wyłącznie dla kobietach, znerwicowanych bab)… a coraz jedna, bardzo popularna informacja- przyjmij pozycję zwycięscy. Unieś ręce w głowę w geście triumfu, rozszerz nogi. Stoisz, jakbyś coś wygrał, a mózg dostaje sygnał, że jesteś podstawowy siebie, więc zaczyna być więcej testosteronu i zmniejsza kortyzol. Jak widzisz- cwanych. Obniżenie poziomu stresu jest wyjątkowo istotne, dlatego zawsze stosuję nań ważną uwagę. Pozwól je za podstawę swojej piramidy samodoskonalenia.

Siłownia Połczyn-Zdrój

Walcz z nadmiarem estrogenów

Tak jak kobiety wytwarzają niewielkie kwocie testosteronu, choć niektórzy myślą, że posiadają go jedynie samcy, tak a my wytwarzamy pewne części estrogenu, choć kojarzony jest wyjątkowo z płcią piękną. I, co jasne, powinniśmy starać się o to, aby nie zdominował naszego testosteronu. Najistotniejszym składnikiem, który znacząco obniży Twój estrogen jest… spalenie tłuszczu. To często tkanka tłuszczowa produkuje estrogen, jaki z zmianie powoduje kładzenie się tłuszczu… i organizacja się zamyka. A następnie się dziwisz, że tyle pracodawców ma duże piersi i brzuchy, jakby istnieli w ciąży… Cóż, gdyby wiedzieli, jak ważne jest chronienie o budowę również jako daleko lenistwo otacza ich męskość, na pewno zabrali się za siebie. Polecam także przerzucić się na picie wody kranowej. Ta w butelkach zawiera powstające z plastiku ksenoestrogeny. Spożywaj także mniej nabiału (krowa to samica, więc naturalnie produkuje żeńskie hormony) i mniej piwa (chmiel co prawda jest roślinne odpowiedniki estrogenu, które w mniejszym stopniu na nas oddziałują, ale wypicie nawet trzech piw to teraz spora dawka tych złych związków)

Siłownia Połczyn-Zdrój

Wyśpij się

Testosteron wytwarzamy głównie nocą. Pewnie rozumiesz to wcześnie, poddając się z racja zwanym „masztem”. Aby organizm mógł zsyntezować jego dostateczną ilość, celuj nie tyle w wydłużenie snu, ile w poprawę jego cesze. Można toż uzyskać na moc rodzajów. Przede wszystkim- przewietrz pokój przed wyjściem do łóżka. Badania pokazują, że tak śpi nam się w mało chłodnym pomieszczeniu. I zapewne w takim, gdzie jest wiele tlenu. Po drugie- nie używaj telefonu ani komputera na przynajmniej godzinę przed planowanym pójściem spać. Ekrany urządzeń elektrycznych oszukują nasz umysł, gdyż robią wrażenie, że jest dzień, więc wytwarzamy mniej melatoniny (znanej jako hormon snu). I warto spróbować, bądź nie śpimy na sprzedaż miękkim łóżku, wyłączyć WiFi (nie zostało dokładnie potwierdzone, że zakłóca cykl snu, jednak o dmuchać na zimowe), nie kierować się przed snem grami czy filmami natomiast nie jeść posiłków na 3 godziny przed snem. Choć to mit, że przytyjesz, ale jeśli organizm skoncentruje się na trawieniu- jakość snu spadnie. I wreszcie- wspomagaj się suplementami, które pomagają zasypianie. Należą do nich GABA, 5-HTP, passiflora, czy wspomniane wcześniej melisa i waleriana. Stosuj jeden spośród nich poprzez dwa tygodnie, potem przez taki tenże czas inny, a faktycznie w kółko, by organizm się nie przyzwyczaił. Zadbaj też o to, aby posiadać duży poziom witaminy D (na moment jesienno-zimowy chwali się suplement), magnezu (bierz/spożywaj go wcześnie, gdyż więc najlepiej się wchłania), cynku i selenu. I skoro więc dla Ciebie wciąż za mało- możesz wypróbować DAA, Tribulus, Maca, albo ziele Damiana. Są pytania, które prowadzą, że nie wykazują szczególnie mocnego działania, natomiast są też takie, które potwierdzają ich skuteczność. Moja decyzja jest taka, że każdy system jest subiektywny a o przechodzić na sobie, jeżeli rzeczywiście są to własne środki. To bowiem nie tracisz nic, prócz kilkudziesięciu złotych. Skoro nie zadziała- trudno. Jeśli zadziała- skorzystasz.

Siłownia Połczyn-Zdrój

Nie przegrzewaj jajek

Nieprzypadkowo nasze jądra są umieszczone poza jamą ciała, w mosznie. Panuje tam bardzo niższa temperatura, co zapewnia żywotność plemnikom. Wykazano, że przegrzewanie jajek bardzo sprzyja obniżeniu testosteronu i tak pogarsza jakość nasienia. Jeżeli chodzisz na saunę- nie wyglądaj tegoż przeważnie niż dwa razy w tygodniu. Postaraj się oraz nie brać długich, gorących kąpieli. Nie sprzyjaj laptopa na kolanach, gdy pracujesz. Nie nieś obcisłych bokserek ani spodni. I najlepiej śpij nago. Twoje „wory” będą zadowolone.

Siłownia Połczyn-Zdrój

Bądź aktywny

Mam na rzeczy dwojaką aktywność: Fizyczną i sportową. Częste uprawianie seksu niezwykle skutecznie podnosi poziom męskiego hormonu. Co do masturbacji dania są bardzo podzielone- jedni trenerzy zakazują zawodnikom onanizacji przed ważnymi meczami, inni przekaż ją polecają. Cóż, tu i musisz dać się na siebie i wykonać eksperyment- sprawdź, jak zadziała na Ciebie dwukrotne zwiększenie częstości samodzielnych wytrysków przez załóżmy, miesiąc. Jeśli poczujesz się lepiej, stanowić wtedy będzie, że o. Po drugie- zacznij dźwigać ciężary okołomaksymalne. Oczywiście, jeśli wcześniej nie istniał na siłowni również nie znasz odpowiedniej techniki- nie stawiaj się od razu na nie oczywiście jak duże sztangi. Wpierw poćwicz sam ruch, potem zacznij dźwigać. Badania pokazują, że często ćwiczenia wielkich liczb mięśniowych, takich jak plecy czy nogi, powodują duży wyrzut hormonów anabolicznych. Nie leż czyli na tyle, bo zapuścisz korzenie. Działaj. I podejmuj. Mam okazję, że nie olejesz podanej w współczesnym tekście świadomości oraz sprawisz kroki, by stawać się lepszym facetem. Powodzenia!

Siłownia Połczyn-Zdrój

 

Zobacz również partner do seksu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.